czwartek, 23 sierpnia 2018

Struktura pracy (przykładowa)

SPIS TREŚCI

WSTĘP............................................................................................................. 4

ROZDZIAŁ 1. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU FIRMY SKUTECZNYM
NARZĘDZIEM UMACNIANIA POZYCJI NA RYNKU

1.1. Istota, elementy i funkcje wizerunku............................................................. 6

1.2. Rodzaje wizerunku......................................................................................... 9

1.3. Wizerunek a tożsamość................................................................................. 13

1.4. Proces kreowania wizerunku................................................................ 17

1.4.1. ……………………………………………………………………………………

1.4.2. ……………………………………………………………………………………

ROZDZIAŁ 2. CHARAKTERYSTYKA FIRMY…………………………

2.1. ………………………………………………………………………………………….

2.2. ………………………………………………………………………………………….

2.3. ………………………………………………………………………………………….

WNIOSKI.........................................................................................................

SPIS TABEL I RYSUNKÓW........................................................................

BIBLIOGRAFIA..............................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane

Sukces w życiu

Każdy chciałby mieć życie wspaniałe i cieszyć się codziennością. Przyszłość można zaplanować, przygotowywać się do realizacji określonych za...