środa, 1 maja 2013

To jest tylko przykład

TO JEST TYLKO PRZYKŁAD 

Celem głównym pracy jest analiza przedsiębiorstwa Seifert Polska pod kątem, cyklu realizacji zamówienia klienta instytucjonalnego. Cele główny pracy zdekomponować można na cele szczegółowe:
· poznawcze:
  • zapoznanie się z istotą obsługi klienta oraz jej elementami,
  • analiza wskaźników oraz mierników obsługi klienta,
  • zaznajomienie się z cyklu realizacji zamówienia oraz jego etapami
  • zdefiniowanie zadań realizowanych w procesie spedycyjnym oraz obowiązków spedytora
  • charakterystyka badanego przedsiębiorstwa
· utylitarne:
  • analiza procesów realizowanych w badanym przedsiębiorstwie,
  • identyfikacja zakłóceń występujących w procesie realizacji zamówienia klienta instytucjonalnego,
  • identyfikacja źródeł pojawiających się zakłóceń realizacji zamówienia klienta,
  • zaproponowanie usprawnień dla przedsiębiorstwa.

Teza 

Na podstawie określonego celu głównego i celów szczegółowych oraz przeprowadzonego studium literaturowego i wstępnych badań terenowych sformułowano tezę pracy, która brzmi: 

Wykorzystanie narzędzi lean management wpływa na usprawnienie cyklu realizacji zamówienia klienta instytucjonalnego w przedsiębiorstwie usługowym. 

Zakres pracy

Zakres pracy obejmuje:
- Zakres podmiotowy: przedsiębiorstwo [nazwa, siedziba]
- Zakres przedmiotowy: cykl realizacji zamówienia klienta instytucjonalnego.
- Zakres czasowy: badania prowadzone w roku 2011




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane

Sukces w życiu

Każdy chciałby mieć życie wspaniałe i cieszyć się codziennością. Przyszłość można zaplanować, przygotowywać się do realizacji określonych za...